AstanCarpet

همه چیز در مورد شستشوی موکت در مشهد

همه چیز در مورد شستشوی موکت در مشهد

مشتریان شرکت شستشوی موکت در مشهد

در عصر تکنولوژی ضمن افزایش ساختمان­ها وکمبود زمان و منابع آب، شستشوی موکت و فرش و مبل به‌صورت سنتی و در منزل کمی سخت به نظر می­‌رسد. برخی­‌ها بنابر زمانبر بودن و سختی شستشو موکت و فرش در خانه از این کار سر باز می‌­زنند. امروزه بهترین روش برای شستشوی موکت و فرش­ها، روش شستشوی صنعتی می‌باشد. شستشوی موکت در مشهد نیز با همین روش صورت می­‌گیرد.

از یک سو به علت چسبندگی موکت منازل به کف خانه و بالا بودن متراژ سالن ­های ادارات و حتی منازل مسکونی، جابجایی موکت­ ها به مراکز شستشو ممکن نیست. به همین علت برخی قالیشویی‌ها امر شستشوی موکت را در محل انجام می ­دهند.

شستشو توسط پرسنل با تجربه و قابل اعتماد وهمچنین دستگاه‌های پیشرفته با توان بخار و خشک‌ شویی بالا وکیفیتی برابر با شستشو در کارخانه و چه بسا زمان کوتاه­تر از ویژگی­های شستشو در منزل می­باشد. در شرکت­های قالیشویی ضمن شستشوی موکت در مشهد ، خشکشویی مبل و خوشخواب نیز در محل انجام می­پذیرد.

ویژگی‌های شرکت­ شستشوی موکت در مشهد

ویژگی‌های شرکت­ شستشوی موکت در مشهد

هر موکت نیاز به حداقل دوبار شستشو در طول سال دارد. شستشوی نامناسب موکت باعث افت کیفی آن می­شود و عمر موکت را به حداقل می­رساند. برای شستشوی موکت در مشهد باید ضمن تحقیق و تفحص برای یافتن یک شرکت مطمئن و باکیفیت، موکت خود را به متخصصین امر شستشوی موکت در مشهد بسپارید. از آنجا که شرکت­های متعددی در این زمینه فعالیت دارند توصیه می­شود قبل از اطمینان به این شرکت­ها از وجود ویژگی­های ذیل در آن شرکت­ها مطمئن شوید :

  • دارای بیمه رایگان بوده و آنرا بصورت کتبی به شما ارئه دهد.
  • باید موکت، قالی و مبل منزل شما را گارانتی کند.
  • مشاوره رایگان ارائه دهد.
  • دارای تخفیف باشد.
  • هدف آن باید رضایت مشتری باشد.
  • مشتری مدار باشد.
  • وقت شناس و قدرشناس باشد.
  • بهترین کیفیت را ارائه کند.
  • قیمت ارزان داشته باشد.
  • باید دارای کارگران مجرب و آموزش دیده باشد که شبانه روز آماده خدمت‌رسانی به مشتریان باشد.
  • باید بسته بندی حرفه ای را برای مشتریان ارائه دهد.
  • باید تمام استانداردها و قوانین بین الملل قالیشویی را رعایت کند.
  • باید تمام مناطق مشهد و محدوده ی آن‌را تحت پوشش خود قرار دهد.

مشتریان شرکت شستشوی موکت در مشهد

مشتریان شرکت شستشوی موکت در مشهد

خیلی از افراد که فضای مناسبی در حیاط منزل دارند؛ اقدام به شستشوی مبتدیانه و سنتی موکت در حیاط منزل می­کنند. غافل از اینکه برای شستشوی اصولی در ضمن حفظ کیفیت و تمیز شدن موکت لازم است تا از مواد مخصوص و فرد ماهر استفاده کرد. این مهم فقط در یک قالیشویی خوب در مشهد امکان‌پذیر است. به همین دلیل افرادی که موکت خود را به یک شرکت مطمئن و با کیفیت می­سپارند افراد هوشمندی هستند. افرادی که به وقت خودشان اهمیت می‌دهند و زمان در زندگیشان از اهمیت خاصی برخوردار است. اشخاصی که کیفیت شستشوی موکت منزل برای شان دارای اهمیت بوده و قیمت شستشو فرش و موکت نیز برای­شان مهم است. لازم به ذکر است که با مراجعه به اتحادیه قالیشویی در مشهد قیمت ها را پیدا کنید.

دستگاه شستشو موکت در مشهد

دستگاه شستشو موکت در مشهد

دستگاه‌های موجود در شرکت های شستشوی موکت در مشهد دارای برس قوی می‌باشد که کثیفی و آلودگی را کاملا زدوده و موکت شما را به حالت اول در می­آورد­. شستشوی به همراه بخارشویی عمیق با حرارت 140 درجه سانتی­گراد تمام اجرام و کثیفی را از موکت، فرش، مبل و تشک خوشخواب جدا کرده و آنرا کاملا ضد عفونی و تمیز می­کند.

دستگاه­های مورد استفاده برای شستشوی موکت، مبل، فرش و تشک خوشخواب در مشهد دارای خاصیت آنتی باکتریال و مجهز به دستگاه خشک کن بوده و زمان انتظار شما برای استفاده مجدد را به اندازه چشمگیری کاهش خواهد داد. وکیوم مناسب تمامی جرم و آلودگی را بدون آسیب به بافت پارچه و فرش خارج کرده و لوازم شما را مانند روز اول تمیز و مرتب می­گرداند.

شستن موکت، فرش و مبل بدون دستگاه و با مواد شوینده غیراستاندارد سبب ورود خسارات جبران ناپذیزی شده و طول عمر وسایل شما را کاهش می­دهد. چراکه بعد از استعمال مواد شوینده باید آبی که داخل موکت یا فرش باقی مانده خارج شود و برای خارج کردن آب، نیاز به دستگاه وکیوم دو موتوره 2800 وات دارید تا آب کثیف را خارج کند. در غیر این صورت موکت، فرش و مبلمان شما فقط تا 10 روز تمیز می‌ماند و بعد از خشک شدن آب با تردد، موکت یا فرش تمام کثیفی‌های که به خود گرفته را پس می­دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


درصورتی که درخواست حذف یا ویرایش دیدگاه خود را دارید، از فرم تماس با ما استفاده کنید.

این مطلب مفید بود؟ برای دوستانتان هم بفرستید!
Telegram
WhatsApp
Twitter
Email