AstanCarpet

شماره تماس اتحادیه قالیشویی مشهد

شماره تماس اتحادیه قالیشویی مشهد

شماره تماس اتحادیه قالیشویی مشهد

شماره‌ی جدید اتحادیه قالیشویی های مشهد اضافه شد.

تماس با کارشناسان اتحادیه فرش کار چندان دشواری نیست، اما باید در هر شهر و استانی زندگی می کنید، با اتحادیه مربوط به همان شهر تماس بگیرید.

اتحادیه قالیشویی مشهد | اتحادیه صنف فروشندگان فرش دستباف و قالیشویی های مشهد

اتحادیه قالیشویی چیست و چه کاری می کند؟

هر کسب و کار و تجارتی اتحادیه صنفی مخصوص به خود را دارد. معمولا هر اتحادیه صنفی از چندین فرد خوشنام و با تجربه که در زمینه مربوطه اطلاعات کافی دارند، تشکیل می شود.

طبیعتا در اتحادیه صنفی فرش نیز افرادی ماهر و خوش سابقه ای مشغول به کارند. شما می توانید با خیال راحت هر سوالی که در مورد فرش و کسب و کارهای وابسته به آن دارید را از این کارشناسان بپرسید.

معمولا اتحادیه ها به منظور حمایت از حقوق صنفی مشاغل زیر مجموعه خودشان تشکیل می‌شوند. اما وظایف دیگری چون ایجاد همکاری و هماهنگی بین کسبه آن صنف، نظارت بر تخلف ها و بهبود شرایط و خدمات برای مصرف کننده و مواردی مشابه را بر عهده دارند.

هر صنف کارشناسان و بازرسان زبده ای دارد، که می توانند هر نوع سوالی را پاسخ دهند و به هر مشکل یا شکایتی از سوی مشتریان رسیدگی کنند.

مراحل رسیدگی به شکایات و تخلفات به این صورت است، که اتحادیه ها موظفند در مدت کمتر از 10 روز به گزارشات دریافتی و تخلفات رسیدگی کنند. و در صورت لزوم پرونده را به تعزیرات حکومتی ارسال می کنند و این سازمان نیز در کمتر از دو هفته می بایست، با حضور شاکی و متشاکی به پرونده رسیدگی و حکم نهایی را صادر کند.

شستشوی فرش

چه زمانی لازم است، با اتحادیه قالیشویی تماس بگیریم؟

احتمالا متوجه شدید که اتحادیه فرش چه کاری می کند و در چه مواردی نظارت دارد. مواردی مثل تعیین و نظارت بر قیمت ها، مجاز یا غیر مجاز بودن یک واحد خدماتی یا تولیدی، شکایات مشتریان و …

برای اینکه متوجه شوید که یک قالیشویی مجاز است یا خیر، می توانید از طریق تماس با اتحادیه از این موضوع مطلع شوید. حتی در موارد دیگری که احساس می کنید تخلفی صورت گرفته، بهتر است موضوع را به کارشناسان اتحادیه اطلاع دهید.

استعلام قیمت ها:

قیمت هایی که قالیشویی ها برای شستن هر متر مربع از انواع فرش دریافت می کنند، زیر نظر اتحادیه مربوطه تعیین می شوند. چنانچه حس می کنید، که قیمت ها مغایرت دارند می توانید این موضوع را گزارش دهید و از راهنمایی های کارشناسان استفاده کنید.

شستشوی غیر استاندارد:

مورد دیگری که می توانید به اتحادیه قالیشویی ها گزارش کنید، شستشوی غیر اصولی و تمیز نشدن فرش است. چنانچه پس از تحویل فرش مشاهده کردید، که فرش به درستی تمیز نشده یا اینکه مواد شوینده در تار و پود فرش مانده یا مواردی از این قبیل، می توانید مشکل را به عنوان یک شکایت به اتحادیه گزارش کنید.

آسیب دیدن فرش:

آسیب دیدگی فرش حین شستشو یکی دیگر از مواردی است، که معمولا باعث شکایت مشتریان می شود. از آنجایی که فرش ها در طی فرآیند شستشو دچار ساییدگی و کشیدگی می شوند، امکان دارد به هر دلیلی آسیب ببینند. در چنین مواقعی مشتری می تواند دریافت خسارت کند.

عدم انجام تعهدات:

برخی قالیشویی ها بنا به هر دلیلی گاهی پیش می آید به تعهداتی که داده اند عمل نکنند. مثلا؛ فرش در زمان تعیین شده تحویل داده نشود. در چنین مواردی نیز مشتری ها معمولا شکایت شان به اتحادیه می برند، خصوصا در ایام خاص مثل عید نوروز که بازار خانه تکانی داغ است!

قالی و فرش

چطور شکایت خود را از قالیشویی ها مطرح کنیم؟

پیشنهاد می شود که هر مشکلی را قبل از آنکه به یک شکایت بزرگ تبدیل کنید، ابتدا به بخش پشتیبانی و تماس با مشتریان قالیشویی اطلاع دهید. در بسیاری از موارد مشکل حل می شود و رضایت مشتری جلب می شود. در برخی موارد به دلیل اشتباهات سهوی مشکلاتی ایجاد می شود که نیازی نیست آن را به اتحادیه گزارش داد.

بی شک قالیشویی های مجاز هرگونه شکایت و مشکلی را به گونه ای درخور پاسخ خواهند داد، اما پس از اعلام مشکل در صورت عدم رسیدگی می توانید، مشکل را به اتحادیه گزارش دهید.

شماره تماس اتحادیه قالیشویی مشهد را در ابتدای مطلب می توانید مشاهده کنید. چنانچه سوال، انتقاد یا شکایتی دارید، می توانید از طریق تماس تلفنی مراتب طرح شکایت را از کارشناسان جویا شوید.

آدرس اتحادیه قالیشویی مشهد

اما اگر نیاز به مراجعه حضوری داشتید، می توانید به آدرس: “خیابان بهار، چهارراه بيسيم، ملک الشعراء 28، طبقه فوقانی نمايشگاه البرز” مراجعه نمایید.

به طور کلی مسیری که باید برای طرح شکایت حضوری طی کنید از این قرار است:
با همراه داشتن کلیه مدارک مستند، از قبیل فاکتور، رسید پرداخت و … به اتحادیه مربوطه یا بازرسی اتاق اصناف مراجعه کنید. واحد مربوطه پس از شنیدن اظهارات شما و تایید مدارک شکایتی را تنظیم می کند و به بخش بازرسی ارجاع می دهد.

در صورتی که نیاز به کارشناسی نباشد در همان جا خسارت تعیین شده و توسط بازرس به واحد صنفی متخلف ابلاغ می شود. اما در صورتی که مدارک کافی نبوده و نیاز به بازرسی باشد، در ظرف مدت 10 روز از سوی اتحادیه کارشناسی صورت می گیرد و نتیجه مشخص میشود.

اگر واحد صنفی به هر دلیلی از پرداخت خسارت یا جلب رضایت شاکی خود داری کند. پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می شود، که طبق قانون با واحد متخلف برخورد شود.

قالیشویی

چگونه از دردسر و شکایت دوری کنیم؟

بی شک هیچکس دوست ندارد، وقتی برای شستن فرش های خانه اش اقدام می کند، سر از بازرسی اصناف و شکایت درآورد. بنابراین مواردی وجود دارند که بهتر است آنها را رعایت کنید، تا گرفتار چنین مشکلاتی نشوید.

یافتن یک قالیشویی مجاز چندان کار دشواری نیست. پیشتر در مقاله ای توضیح دادیم، که چطور بهترین قالیشویی مشهد را بیابید. برای این کار باید به مجاز بودن قالیشویی دقت کنید.

قیمت های پایین یا وعده های بی پایه نمی توانند، دلیل خوبی برای مناسب و مجاز بودن یک قالیشویی باشند!

اگر می خواهید در صورت بروز مشکل حرف تان به جایی برسد، می بایست قالیشویی را انتخاب کنید که در محدوده شهر باشد. به نظر شما یک قالیشویی که در محدوده شهر مشهد نیست می تواند، زیر نظر اتحادیه قالیشویی مشهد باشد؟

خواندن شرایط و قوانین قالیشویی شما را از دردسر های احتمالی نجات می دهد. هر قالیشویی در قبال مشتری ها موظف به انجام تعهداتی است. اگر از این باید ها و نباید ها مطلع باشید، کارتان هیچ گاه به مشکل نخواهد خورد.

شماره تلفن اتحادیه قالیشویی های مشهد

برای تماس با اتحادیه قالیشویی مشهد، می توانید، از شماره‌ی جدید 05132293185 برای رسیدگی به شکایت اتحادیه استفاده کنید. و همچنین برای تماس با سازمان بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی با شماره 05131730124  تماس بگیرید.

سخن پایانی

با آنکه اتحادیه قالیشویی می تواند شکایات شما را پیگیری کند، اما بهتر است با انتخاب یک قالیشویی معتبر که زیر نظر اتحادیه فعالیت دارد، خودتان را از دردسر های احتمالی برهانید.

شما چه تجربه هایی در این زمینه دارید؟

22 پاسخ

  1. سلام قالیشویی ب. در جاده سنتو به مدیریت آقای ش. کارشون افتضاحه من ودوستام دادیم بهشون انگار اصلن شسته نشده فرش.خواستم تجربم رو بگم خدمت دوستان

    1. ممنون از اینکه تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتید.
      توصیه میشه در ابتدا اعتراض خودتون رو به شرکتی از آن خدمات گرفتید اعلام کنید.

  2. لطفا شماره اتحادیه قالیشویی برام بفرستید ‌به هر کدوم شماره ها زنگ میزنم بوق نمیخوره

    1. شماره تماس جدید اتحادیه داخل مطلب اضافه شده که برای رسیدگی به شکایات مربوط به قالیشویی های مشهد هست.
      سعی کنید در روز های کاری و ساعات اداری تماس بگیرید.

  3. قالیشویی ب. واقعا افتضاحه فرشای مارو دو هفتس برده الان تماس گرفته یکی از قالیاتونو گم کردیم . چقدر باید خسارت بگیرم ؟
    چگونه باید خسارت بگیرم ؟

    1. اگر با شرکت مورد نظر به توافق نرسیدید، حتما با اتحادیه تماس بگیرید.
      شماره تماس اتحادیه داخل مطلب فوق موجود هست.

      1. قالیشویی ب. فرش مارو۱۴ فروردین ساعت ۹ شب برده،۱۶ فروردین ۹صبح اورده. من نبودم انداختن تو پارکینگ همسرم پول کارت به کارت کرده رفتن.قالی من دستباف بوده همه جا رنگ پخش شده ولی الان گردن نمیرن

        1. سپاس از اینکه تجربه خود را با ما به اشتراک گذاشتید؛
          لطفاً در ابتدا نظرات و اعتراضات خود را نسبت به خدمات ارائه شده به شرکت مربوطه اعلام کنید. در صورتی که به نتیجه دلخواه نرسیدید، با اتحادیه مربوطه تماس بگیرید.

  4. ۱۰ اسفند دو تخته فرش ۱۲ متری دادم قالیشویی و. یا س.خ ۲۱ اسفند ساعت ۲ شب تحویلم دادند بعد از بیشتر از ۱۰ روز….فرشا از قبل کثیف تر شده و خیس هست و بوی تعفن میده ….از شب پنجم هرشب تماس میگرفتیم جواب درستی نمیدادند و به روز بعد موکول می کردند گاهی اوقات گوشیا رو خاموش می کردند و جواب نمیدادند….
    اصلا به قالیشویی و. یا س.خ اعتماد نکنید که پولتون رو میریزین بیرون و فاتحه فرشاتون رو میخونن بدتر ازهمه اعصابتون رو داغون می کنند…

    1. ممنون و سپاسگزاریم از اینکه تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتید.
      درمورد واقعه پیش آمده، در ابتدا اعتراض خودتون رو به شرکتی از آن خدمات گرفتید اعلام کنید اگر نتیجه نگرفتید حتما با اتحادیه تماس بگیرید.
      ما همیشه توصیه میکنیم که مشتریان عزیز، شستشوی فرش هارو به روز های پایانی سال موکول نکنند و حتما از یک قالیشویی معتبر در مشهد درخواست خدمات کنند.

  5. سلام قالیشویی گ. افتضاحه هم برخورد بد و بی ادب و هم شستشوی افتضاح
    آدامس و لکه لاک پاک نشده و لکه های سیاه روی فرش مانده خیلی ناراحتم داریم اثاث کشی می کنیم گفتیم تو انبار چند روز نگه دارید گفتن جا نداریم حالا کاملا کار رو از سر باز کردن کلی هم هزینه کردیم

    1. شرکت های قالیشویی طبق قراردادی که با شما منعقد می‌کنند، معمولا مسئولیت های محدودی دارند، ابتدا قرارداد رو بررسی کنید و بعد اعتراض خودتون رو به شرکتی از آن خدمات گرفتید اعلام کنید اگر نتیجه نگرفتید حتما با اتحادیه تماس بگیرید.

  6. سلام قالیشویی ار. فرش درحدنودادیم پاره تحویل دادن ۲تابود خسارت رو گردن نکرفتن مجبورشدیم ب اتحادیه مطرح کنیم

  7. قالیشویی غ.م. افتضاحه کارکنان بی ادب موقع جمع آوری فرش خیلی مودبند موقع تحویل هرکار دلشون میخواد میکنند فرش های ما تا خورده و درست نمیشه خیس هم تحویل دادند 500 هم انعام میخواستند که با دعوا 200 انعام گرفتند موقع تحویل گفتند رایگانه ولی بعدش پول گرفتند خلاصه اصلا بهشون فرش ندید

    1. ابتدا اعتراض خودتون رو به همان شرکتی از آن خدمات گرفتید اعلام کنید اگر نتیجه نگرفتید حتما با اتحادیه تماس بگیرید.
      ما همیشه توصیه میکنیم که مشتریان عزیز، شستشوی فرش هارو به روز های شلوغ پایان سال موکول نکنند.

  8. ۱ اسفند دوتخته فرش نه متری ک سه سال فقط استفاده کردم بودم رو دادم قالیشویی آ.خ. بابتشون از من ۴۲۰ تومن گرفتن وقتی فرش هارو باز کردم دیدم رو فرش لکه های سفید مثل وایتکس ریختگی و فرش زرده، تماس گرفتم گفتن دستگاه کلرزنشون خراب بوده و کلر رو به صورت دستی زدن ب فرش، اومدن فرش رو بردن، مجددا برگردوندن فرش اینبار تماما زرد و کدر بود تماس گرفتم تلفن رو روم قطع کردن.
    این قالیشویی ب هیچ عنوان پیشنهاد نمیشه،
    و الان سوالم اینه چجوری ازشون شکایت کنم؟

    1. ممنون و سپاسگزاریم از اینکه تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتید.
      درمورد اتفاق پیش آمده، در ابتدا اعتراض خودتون رو به شرکتی از آن خدمات گرفتید اعلام کنید اگر نتیجه نگرفتید حتما با اتحادیه تماس بگیرید.

  9. قالیشویی اب. قالی ماشینی ۱۲ متری رو با وعده تحویل دو روزه یکم اسفند برده و پس از چند روز پیگیری ۱۰ اسفند بصورت کاملا نم دار و لکه از روی فرش دیگر به فرش ما برگردونده، برگردوندیم که لکه ای که ایجاد کردند رو درست کنند، ۱۷ اسفند با همون لکه آوردن میگن شما تسویه کن کارشناسمون میاد خونتون درستش میکنه، زنگ زدیم دفترشون میگن دیگه کاریش نمیشه کرد و ما خسارتی هم نمیدیم، اگر هم بخوای مجدد برمیگردونیم ولی ۱۵ فروردین براتون میاریم. تهش هم فحاشی میکنن.
    نظارت صفره صفر

    1. ممنون و سپاسگزاریم از اینکه تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتید.
      درمورد اتفاق پیش آمده، در ابتدا اعتراض خودتون رو به شرکتی از آن خدمات گرفتید اعلام کنید اگر نتیجه نگرفتید حتما با اتحادیه تماس بگیرید.

  10. قالیشویی ب. فرش های منو 4تخته بوده فاتحه خونده توش بعد از دوهفته تماس پی در پی جواب میده الهی خیر نبینی زندگی مو دو هفته جهنم کردی الهی این دنیا به چه کنم چکم بیفتی

    1. از اینکه تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتید، سپاسگزاریم
      در ابتدا اعتراض خودتون رو به شرکتی از آن خدمات گرفتید اعلام کنید و اگر به هر دلیل نتیجه نگرفتید، حتما با اتحادیه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


درصورتی که درخواست حذف یا ویرایش دیدگاه خود را دارید، از فرم تماس با ما استفاده کنید.

این مطلب مفید بود؟ برای دوستانتان هم بفرستید!
Telegram
WhatsApp
Twitter
Email